Op een merkwaardige markt maakt een angstige vrouw hele universums in haar handpalm.
Universe for Sale is een handgetekend avontuur in de dichte wolken van Jupiter, waar mensachtige orang-oetangs als havenhulpjes werken en geheimzinnige sekteleden het vlees van hun botten schrapen om verlichting te vinden.
Verken alle uithoeken van een vervallen kolonie op Jupiter. In de schilderachtige maar beruchte sloppenwijk die in de verlaten mijn is ontstaan, vind je aftandse theehuizen, winkels met snuisterijen en overwerkte monteurs in garages. Ieder nieuw gezicht, of het nu van een mens, aap, skelet of robot is, vertelt een uniek verhaal over pogingen om tussen de stortbuien van zure regen te overleven.
De naamloze meester wordt aangetrokken door Lila's talent om universums te maken. Hij bezoekt haar op een regenachtige avond om haar unieke talent te bespreken. Hoewel dat talent miraculeus is, doet zij net alsof ze koffie zet. Maar niet alleen de meester wil meer weten over Lila, die het geheim van het hart van Universe for Sale dreigt te onthullen.
Kies een kopje, zoek wat ingrediënten en Lila maakt een universum volgens jouw omschrijvingen. De enige vraag is, koop je het?