Je wordt alleen wakker in een wereld die totaal onbekend voor je is.
Je weet niks meer van je verleden, je weet niet meer hoe je in deze wereld terecht bent gekomen en het enige wat je kunt doen, is op zoek gaan naar de waarheid.