Uphill Rush Water Park Racing
Master your surfing skills and bounce through roller coaster style corkscrews, loops, and more! Will you dare to try some seriously insane racing tracks? This is more than just fun in the sun in an amusement park. Do you have the skills to make it to the finish line and not wipe out? Test yourself with an epic and thrilling ride now!
TAKE IT TO THE MAX! Take the fun to another level! You'll flip over our most thrilling water slide game when you choose from tons of rad “boards” like bathtubs, sharks, or jet skis, each with their own unique specs.