Uphill Stunt Driver: Extreme Racing Simulator
De speler krijgt de kans om achter het stuur te kruipen van een speciaal geprepareerde raceauto die alle obstakels kan overwinnen. Het doel van het spel is om de top van de berg te bereiken door de moeilijkste en meest bochtige wegen vol gevaren te overwinnen.
Tijdens de race wordt de speler geconfronteerd met verschillende uitdagingen: van scherpe bochten en kliffen tot instortende rotsen en vallende stenen. Om obstakels te overwinnen, moet de speler blijk geven van een hoog niveau van vaardigheid en reactievermogen, alle mogelijkheden van de auto gebruiken en het optimale pad kiezen.
De graphics van het spel zijn gemaakt in een realistische stijl, waardoor de speler wordt ondergedompeld in de opwindende sfeer van een extreem race-avontuur. De soundtrack voegt adrenaline toe en dompelt de speler onder in een sfeer van snelheid en gevaar.