VARIOUS DAYLIFE
In het jaar 211 van het Keizerlijke Tijdperk werd een nieuw continent ontdekt. Verken als kolonist van Antoecia elke uithoek van het continent en haal zoveel mogelijk uit je leven in de stad Erebia.
VARIOUS DAYLIFE bevat meer dan 20 beroepen en meer dan 100 soorten werk om die beroepen uit te voeren. Aangezien je je kracht kunt vergroten met fysiek werk of je magie kunt verbeteren met mentaal inspannende taken, kun je je personage vormen zoals jij dat wilt, op basis van het werk dat je kiest.
Kies zelf welke beperkte rantsoenen, voorwerpen en kampeerspullen je in je buidels stopt als je de veiligheid van de stad verlaat om het onbekende te trotseren. Je krijgt te maken met monsters, slecht weer en bedorven voedsel in de verschillende nog niet verkende gebieden van Antoecia. Als het moeilijk wordt, ga je dan door of trek je je terug om op een andere dag te verkennen?