In VOEZ moet je de vallende noten op het ritme van de muziek aanraken.
Het verhaal speelt in Lan Kong Town, gebaseerd op Yilan in Taiwan, en draait om zes high school-studenten die een band vormen waarmee ze uiteindelijk internationaal doorbreken.
De gameplay is eenvoudig - spelers moeten de verticaal vallende noten aanraken als ze de balk aan de onderkant van het scherm bereiken.
De bibliotheek bevat meer dan 100 songs. Dankzij drie moeilijkheidsniveaus - Easy, Hard en Special - kan elke speler een passende uitdaging vinden en van alle songs genieten.