Beleef het avontuur van je leven!
Ontdek de uitgestrekte en prachtige wereld van Valley door gebruik te maken van het L.E.A.F-pak: een bruut exoskelet dat je uitzonderlijke snelheid en lenigheid geeft, plus de fenomenale mogelijkheid om het leven en de dood van alle levende dingen om je heen te manipuleren.
Valley is een ongeëvenaard first-person-avontuur. Je bevindt je diep in het verwilderde gebied van de Rocky Mountains: verbijsterd, omringd door een afgelegen vallei. Door de kracht van het recentelijk ontdekte L.E.A.F-pak (Leap Effortlessly through Air Functionality) vind je al rennend en springend je weg door prachtige bossen, gevaarlijke ruïnes en uitgestrekte omgevingen; dit alles terwijl je gebruikmaakt van je macht om controle uit te oefenen over leven en dood en zo de opzienbarende geheimen van de mysterieuze vallei ontrafelt.