Vambrace: Cold Soul is een roguelike fantasy-avontuur wat zich in een bevroren land afspeelt. Plan expedities ondergronds en reis met je team helden af naar het oppervlak van de vervloekte stad. Gebruik unieke krachten, vermijd gevaarlijke vallen, doorsta vreemde ontmoetingen en overleef dodelijke gevechten!