Vampire: The Masquerade - Coteries of New York
Vampire: The Masquerade - Coteries of New York draait om de machtsstrijd tussen twee vampiersgroeperingen: de traditionele Camarilla en de sterk onafhankelijke Anarchs. Beleef een uniek en sfeervol, verhalend singleplayer-avontuur dat zich afspeelt in de boeiende wereld van Vampire: The Masquerade 5th Edition.