Verken de nachten van New York City in de moderne tijd, waarin het delicate machtsevenwicht aan een zijden draadje hangt. Navigeer door de verraderlijke wateren van vampierpolitiek terwijl je worstelt in het voortdurend veranderende landschap tussen de Camarilla en Anarchs. Bepaal jij je eigen lot te midden van de chaos, of leidt je ambitie tot je ondergang in deze stad, waarin elke zet het verschil kan betekenen tussen eeuwig leven en de definitieve dood?
Vampire: The Masquerade - Reckoning of New York nodigt je uit om volledig op te gaan in het derde deel van deze meeslepende visuele novelle-serie, tegen de achtergrond van een moderne metropool vol bovennatuurlijke intriges. Omarm de duisternis als een Kindred: een vampier die opgaat in een wereld vol gevaar en verraad, waarin overleven de hoogste prioriteit heeft.
Speel met nieuwe gameplay-mechanismen terwijl je de krachten van Disciplines beheerst om uitdagingen te overwinnen of de meedogenloze achtervolging van jagers te ontlopen die je op de hielen zitten. Maar pas op voor de onverzadigbare Hunger die aan je wezen knaagt en dreigt het Beast in je los te laten.
Begin aan een reis van ontdekking en bedrog vanuit twee verschillende perspectieven, elk met unieke inzichten in de geheime wereld van de nachten in de Big Apple.
Bereid je voor op de spannende ontknoping van dit meeslepende verhaal in het hart van deze betonnen jungle, terwijl de saga van de New York Kindred ten einde loopt.