Bereid verrukkelijke gerechten
Venba is een kookspel met een verhaal. Kruip in de huid van een Indiase moeder die samen met haar gezin in de jaren 80 naar Canada verhuist. Spelers bereiden heerlijke gerechten en herstellen verdwenen recepten, voeren boeiende gesprekken en gaan op ontdekking in dit verhaal over familie, liefde, verdriet en meer.
Venba's receptenboek raakt beschadigd tijdens de verhuizing naar Canada. Herstel de verloren recepten en bereid verrukkelijke gerechten die je aan thuis doen denken.