Welkom bij VENGEANCE HUNTERS!!!
En ga op avontuur van de Last Woods tot de verlaten Wastelands en de gevaarlijke straten van de Megalopolis en verder!
Speel solo of met een vriend terwijl je vecht tegen een vreemde reeks vijanden, aliens, monsters en schurken.
De vechtsystemen en gameplay zijn ontworpen om het plezier van klassieke arcade Beat-Em-Ups te vieren met een extra flair, aandacht voor detail en complexiteit die spelers uitdaagt om hun vaardigheden te bewijzen en VIJF unieke Boss-ontmoetingen te verslaan.