Vengeful Guardian: Moonrider
Vengeful Guardian: Moonrider is een opzij scrollende actieplatformgame die teruggrijpt op de hoogtijdagen van de klassieke 16-bits actiegames in een met vol gas doordenderende zoektocht naar wraak.
In de onderdrukte wereld van Vengeful Guardian: Moonrider vindt de mensheid een onwaarschijnlijke held. Nadat ze een leger hebben opgebouwd met supersoldaten als oorlogswapens, bezegelen de autoritairen onbewust hun eigen lot door de ninjakrijger die Moonrider wordt genoemd in de strijd te brengen. De Moonrider is bedacht als een werktuig om de totalitaire staat te beschermen, maar hij verwerpt zijn taak en begint aan een meedogenloze strijd om wraak te nemen op zijn scheppers en de andere supersoldaten.
De ontwikkelaars van Vengeful Guardian: Moonrider laten deze superninja gebruikmaken van de beste elementen van klassieke actiegames, wat felle, responsieve gevechten oplevert die enorm uitdagend zijn.
Verdeeld door het avontuur zijn krachtige aanpassingschips verborgen waarmee je de vechtstijl van de Moonrider kunt aanpassen en dodelijke voordelen en vaardigheden kunt verzamelen.
De adembenemend desolate wereld van Vengeful Guardian: Moonrider brengt de hoogtijdagen van het 16-bits tijdperk subliem tot leven door verfijnde pixelkunst, waarmee een intense vuurproef in acht dodelijke omgevingen is gecreëerd. Van begin tot eind geniet je van een soepele platformactie en een strakke, geconcentreerde ervaring waarbij je geen moment mag verslappen.
Deze prachtige pixel-graphics worden gecompleteerd door een geweldige soundtrack met een tijdloze, nostalgische vibe. Het resultaat is een pure retro-ervaring.