Venture Kid is een platformgame vol actie met vindingrijke levels, pittige uitdagingen en talloze eindbazen.
De kwaadaardige Dr. Teklov is van plan om een geheim wapen te bouwen. De tijd dringt, maar onze held Andy is vastberaden om de kwade plannen te dwarsbomen. Vergezel Andy en bereid je voor op een gevaarlijke reis.