Venus: Improbable Dream
Kakeru heeft een geboorteafwijking die hij haat en worstelt met een zware angststoornis en depressie. Maar als hij naar de muziekclub na school wordt gestuurd om te proberen hem uit zijn schulp te laten kruipen, opent zich een nieuwe wereld voor hem. Hier ontmoet hij Fujiwara Haruka, een meisje met een beperking, een verlegen karakter en een muzikale gave. Als de twee een band beginnen te krijgen, herinnert Kakeru zich hoe het is om naar vriendschap te verlangen, zelfverzekerd te zijn, en bovenal om te dromen.
Venus: Improbable Dream is een meeslepende visuele roman-ervaring gericht op geestelijke gezondheid en persoonlijke identiteit. Leid Kakeru's beslissingen terwijl hij zijn innerlijke angsten overwint en zijn leven terugwint. De keuzes van de speler beïnvloeden hoe het verhaal verloopt. Je kunt zelfs speciale dialogen ontdekken voor belangrijke scènes. Help jij Kakeru iets te bereiken dat hij nooit voor mogelijk hield?