Pak je grijphaak en duik in surrealistische dromen. Betreed een excentrieke wereld waar vreemde dingen gebeuren, waar beelden je aanstaren en waar je sterft zodra je in aanraking komt met je omgeving. Dat is Verlet Swing, een abstracte game die steeds vreemder en uitdagender wordt terwijl je door vreemde landschappen suist vol koikarpers, pizzapunten en andere bizarre obstakels.