Victor Vran Overkill Edition
Word Victor de demonenjager. Maak je eigen held en bevrijd de vervloekte stad Zagoravia. Verken 'Motörhead: Through the Ages', een wilde rit door de mythe van de luidste band ter wereld en betreed de Fractured Worlds, een dimensie gevormd door de fragmenten van gebroken werelden.