Viking City Tycoon
Smeed je Viking-erfenis in Viking City Tycoon, een strategisch stadsbouwspel dat je uitdaagt om een Noorse nederzetting naar grootheid te leiden. Vanaf het nederige begin moet je je dorp laten uitgroeien tot een uitgestrekt Vikingbolwerk, waarbij je een evenwicht moet vinden tussen grondstoffenbeheer, handel en verovering in de meedogenloze wereld van het noorden.
Terwijl je leiding geeft, word je geconfronteerd met de harde realiteit van het Vikingleven. Je moet beslissen of je een bloeiend handelsnetwerk wilt opbouwen of een gevreesde gemeenschap van geharde plunderaars. Elke beslissing bepaalt de toekomst van je dorp.
Creëer je een vredig handelscentrum of leid je je Vikingkrijgers tot de felste veroveraars die de wereld ooit heeft gezien? De keuzes die je maakt bepalen de toekomst van je rijk.