Een jonge en opstandige tiener genaamd Violett wordt door haar ouders naar een oud, verlaten en griezelig huis op het platteland gesleurd. Ze wordt gedwongen om haar stadsleven en haar vrienden achter te laten, dus probeert ze zich voor te stellen hoe saai haar leven zal worden: dagen op rij niets doen en verveeld in je kamer zitten. Maar wat ze niet weet is dat ze in een paar ogenblikken het avontuur van haar leven zal beleven.