Voice of Cards: The Beasts of Burden
Nadat ze haar huis is kwijtgeraakt, gaat ze samen met een mysterieuze jongen op weg naar het onbekende.
Maar wat staat hen te wachten aan het einde van hun reis? Het licht van de hoop of duisternis en wanhoop?
In 'The Beasts of Burden' kun je de monsters die je verslaat in kaarten vangen en ze als vaardigheden gebruiken in de strijd.
Geniet van een unieke game-ervaring bedacht door YOKO TARO, Keiichi Okabe en Kimihiko Fujisaka.