Voice of Cards: The Forsaken Maiden
Voice of Cards: The Forsaken Maiden speelt zich af op een afgelegen reeks eilanden die generaties lang door de Maidens beschermd werden, maar nu verwoest dreigen te worden. De held van het verhaal zweert de eilandbewoners te redden en vaart de zee op, samen met Laty, een meisje dat geen Maiden wist te worden.
Dit is de tweede game in de unieke Voice of Cards-serie, waar alle elementen in de traditie van tabletop-RPG's en gamebooks gepresenteerd worden door middel van kaarten.
Een ontroerend verhaal dat zich afspeelt in een wereld van melancholische schoonheid van de hand van YOKO TARO (Creative Director), Keiichi Okabe (Music Director) en Kimihiko Fujisaka (Character Designer).