Voice of Cards Trilogy
Voice of Cards is een opmerkelijke serie RPG's waarin de gehele wereld wordt afgebeeld met kaarten.
De titels in de Voice of Cards-serie zijn vormgegeven als een avontuur met fysieke kaarten, alsof je echt aan een tafel zit, met de gamemaster praat en een fantasierijk avontuur speelt.
Tijdens je avontuur zullen zich plotselinge, willekeurige gebeurtenissen voordoen, moet je moeilijke beslissingen nemen en geregeld gevechten winnen of verliezen door met een dobbelsteen te gooien.
Zorg dat je al deze en nog vele andere moeilijke uitdagingen overleeft en volg meeslepende verhalen over helden en schurken tot het einde.
Dit product bevat alle drie games in de serie. De drie verhalen hebben dezelfde setting en sfeer, maar zijn niet direct met elkaar verbonden. Je kunt ze dus in elke volgorde spelen.
Geniet van een werkelijk unieke speelervaring van YOKO TARO, O Keiichi en Fujisaka Kimihiko, het team achter de NieR- en Drakengard-series.