De makers van Project Starship brengen je een nieuwe en angstaanjagende arcade shoot'em up-ervaring. In Void Gore ben je een toppiloot die zich door de levels van de hel worstelt en er nog rijk mee wordt ook. Verdien munten als je bovennatuurlijke verschrikkingen neermaait in deze bloedstollende verticale scroller en besteed ze dan aan upgrades om jezelf in leven te houden en je krachten te meten in de online klassementen!