Voodoo Detective
If you’re looking for adventure, you will find it in Voodoo Detective, the point-and-click sensation!
New Ginen: a small island town steeped in rich Voodoo culture, overrun by chain stores, infested with privileged tourists. Where local color and colonial corruption clash in a desperate battle for survival.
Join Voodoo Detective on his latest case, where danger hides behind every dirty secret and each thrilling moment may be his last. It’s time to don your fedora and trench coat, detective, you’ve got a mystery to solve!