Scherp je vliegvaardigheden aan, breid je arsenaal uit en voltooi je missie.
Als pas afgestudeerde van de Earth Aviation Academy, word je toegewezen aan de verre rand van de bekende ruimte. Onderzoek vreemd kolonistengedrag en ga om met onbekende bedreigingen in sector ZPDN-A.