WONDER BOY RETURNS REMIX
"Wonder Boy" was in 1986 een arcade-hit, dankzij de intuïtieve besturing en de gepolijste gamebalans.
Beleef het avontuur van een jongen die zijn best doet om zijn vriendin Tina te redden. De game is bijgewerkt met anime-beelden in hoge definitie!
Er is een nieuwe functie, "Charge Shot" genaamd, toegevoegd aan deze nieuwste versie, waadoor je vijanden nu met een enorme stenen bijl kunt verslaan!
"Wonder Boy Returns Remix" is niet alleen natuurgetrouw gereproduceerd, maar is door Ryuichi Nishizawa in feite opnieuw gearrangeerd en enorm verbeterd.