WORLD OF FINAL FANTASY MAXIMA
Er komt een verbeterde versie van WORLD OF FINAL FANTASY naar de Nintendo Switch! Deze game bevat een nieuwe functie: Avatar Change. Hiermee kun je veranderen in legendarische personages uit de serie. Er zullen vele bekende gezichten van de partij zijn in WORLD OF FINAL FANTASY MAXIMA!