Waifu Discovered 2: Medieval Fantasy
Een boosaardige verouderingsspreuk heeft de kleding van 8 beeldschone middeleeuwse dames geïnfecteerd.Gebruik magie, sta op tegen de kleinzielige demonische krachten achter deze dreiging en verpletter ze. De Uma Ninja gooit zich in het gevecht voor de liefde en eeuwige roem!
Waifu Discovered 2: Medieval Fantasy is een verticale shoot'em up-ervaring die eenvoudig te spelen is en lastig om mee te stoppen. Kies een held en maak je schip steeds sterker terwijl je kwaadaardige monsters overhoop blaast, edelstenen verzamelt en geïnfecteerde kleding vernietigt. Koop tussen de levels door items of permanente upgrades en luister naar de roddels van de mysterieuze winkelier. Besluit dan welke dame je daarna gaat redden. Misschien ontdek je gaandeweg wel een paar aantrekkelijke geheimen.