Deze bundel bevat Wargroove + Wargroove 2 voor een aantrekkelijke prijs.
Keer terug naar het slagveld met het bejubelde originele Wargroove en het vervolg, Wargroove 2!
Begeef je in de strijd met Wargroove, een strategiespel voor maximaal 4 spelers! Kies je Commandant en voer turn-based oorlog tegen andere facties. Ontwerp en deel kaarten, tussenfilmpjes en campagnes met gebruiksvriendelijke editors en uitgebreide aanpassingstools.