Warhammer 40,000: Dakka Squadron FLYBOYZ EDITION
Warhammer 40,000: Dakka Squadron is een dynamische, luchtige shooter vol actie en explosies waarin je in de huid kruipt van een vliegtuigpiloot.
Voer loopings uit, gebruik boost of luchtrem om de doelen preciezer te vernietigen. Sluit je aan bij een van de vijf beschikbare Ork-clans en krijg verschillende bonussen. Blijf tactisch, val snel en onvoorspelbaar aan, zodat de tegenstander zich niet kan herstellen van een nederlaag.