Warhammer Age of Sigmar: Storm Ground
Leid een van de facties van Warhammer Age of Sigmar, een dark-fantasy-universum waarin onsterfelijke ridders op machtige Stardrakes tegen de dood vechten in allerlei rijken. Dit is Storm Ground, een wereld van legenden, helden, helse wezens en gruwelijke confrontaties.
Verken de niet-lineaire campagne van Storm Ground. Telkens als je aan een nieuw spel begint, sta je voor nieuwe uitdagingen om unieke eenheden en uitrusting te vinden. Bouw een eliteleger op en versla anderen in epische online duels.