In het jaar 27 van het Longwu-tijdperk, ging een vreemde warme sneeuw maar niet smelten en stortte de wereld in een chaos door de mensen in onbeheersbare monsters te veranderen.
Bij het spelen van 'Bi An', een mysterieuze krijger die door dit oriëntaalse duistere fantasie-universum zwerft, is het je missie de 5 huizen aan te pakken die gewoonlijk de wereld beschermden door ze van de corruptie te bevrijden en uiteindelijk de White Lotus te verslaan.
Verken een fantasiewereld geïnspireerd door Chinese folklore, met mythische wezens, schitterende landschappen en een authentieke atmosfeer die je onderdompelt in deze rijke cultuur.
Speel eindeloos opnieuw tot je uiteindelijk de waarheid over de 'Warm Snow' ontdekt en er een eind aan maakt.