Deze talenten leveren ook nieuwe eenheden of bonussen op.
Warparty is een klassieke RTS-game waarin je grondstoffen moet verzamelen om nieuwe gebouwen, eenheden en upgrades vrij te spelen en uiteindelijk de basis van alle tegenstanders te vernietigen. Je kunt ook een machtig stamhoofd besturen, dat je kunt ontwikkelen door talenten te selecteren als je je nederzetting uitbreidt.
Wees echter wel voorzichtig, want overal lopen dinosaurussen en andere stammen rond.