Warplanes: WW2 Dogfight
Warplanes: WW2 Dogfight stelt spelers in staat om een oud vliegtuig te besturen, de kracht van de motoren te voelen en de adrenaline door hun lijf te laten gieren.
In de campagnes voor Groot-Brittannië, USSR en Duitsland kunnen spelers hun vliegskills op de proef stellen tijdens dodelijke gevechten met vijanden. Verdedig gebouwen tegen bommenwerpers, vecht boven zee om de vijandelijke vloot te torpederen of bestuur bommenwerpers om strategische doelwitten plat te bombarderen. Je kunt ook een eigen basis bouwen met extra hangars, anti-luchtafweergeschut en andere gebouwen.