Werewolf: The Apocalypse - Purgatory
Bevecht monsters, onderzoek slinkse samenzweringen en verken de duistere kant van (on)menselijke natuur in Werewolf: The Apocalypse — Purgatory, een unieke mix van donker fantasythriller, visuele roman en tabletop RPG die zich afspeelt in het World of Darkness-universum.
Onderzoek moord, monsters en waanzin te midden van de grenscrisis in Polen. Speel als Samira, een vluchtelingenweerwolf, terwijl haar zoektocht duistere geheimen onthult en haar dwingt om haar eigen tragedies onder ogen te zien.
Duik in twee onderzoeksroutes in de World of Darkness. Help Samira een ijzingwekkende bovennatuurlijke moord op te lossen of onthul de geheimen van een formidabele weerwolvenroedel. Elke beslissing beïnvloedt haar verhaal, onthult nieuwe geheimen en leidt tot verschillende eindes. Gevangen in een vagevuur van fantasie en werkelijkheid, zullen jouw keuzes eindigen in licht... of duisternis?
Navigeer door het spel met behulp van RPG-mechanica, door strategisch gezondheid, wilskracht, woede, vaardigheden, harano en inventaris in balans te brengen, waardoor elke beslissing cruciaal is voor je overleving en vooruitgang.
Werewolf: The Apocalypse — Purgatory past de nieuwe Vijfde Editie kernboekmechanica van de legendarische tabletop RPG uit het World of Darkness-universum aan. Ervaar een klassieke rollenspelervaring gecombineerd met de opwindende nieuwe functies van Werewolf: The Apocalypse Vijfde Editie.
Werewolf: The Apocalypse — Purgatory kan zowel worden genoten door World of Darkness-veteranen als door nieuwkomers die op zoek zijn naar een toegankelijke toegang tot dit rijke, geprezen universum. Hoewel het spel geliefde personages en plaatsen uit Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest bevat, hoef je niet bekend te zijn met zowel Heart of the Forest als het World of Darkness-universum om van de gameplay van Purgatory te genieten. Nieuwe woordenschat is gekoppeld aan pop-ups die uitspraakstips, definities en achtergrondinformatie bieden.