De hoofdpersoon van dit verhaal is geen gewone middelbare scholier!
De natuur heeft hem fysieke kracht, charme en een goed uiterlijk gegeven, waardoor hij vaak allerlei meisjes tegenkomt die naar zijn hart dingen.
Op een mooie dag ziet hij een charmant jong meisje Iris vreemd gekleed die hem volgt terwijl ze een soort magische woorden mompelt.
Maar wat als deze woorden geen "liefdesspreuken" zijn en de zorg om gestalkt te worden komt van waar hij het het minst verwacht?