Bouw skiliften, springschansen en bruggen van verschillende materialen om je passagiers door elk level te vervoeren. Krijg de touw-physics onder de knie en leer hoeveel druk en spanning ze uitoefenen op de verschillende gebouwen die je neerzet.
In When Ski Lifts Go Wrong begin je in de heuvels en trek je omhoog naar de barre pieken. Los zorgvuldig ontworpen scenario's op om elke passagier te helpen zijn bestemming te bereiken.
Als je de pistes van When Ski Lifts Go Wrong onder de knie hebt, kun je je eigen levels maken in de gebruiksvriendelijke level-editor. Bouw alles wat je je maar kunt voorstellen!