While We Wait Here' is een keukenmanagementspel met dialoogkeuzes en meerdere eindes.
Run een klein eethuisje in de buurt van een bergketen, neem de bestellingen van je klanten op, kook lekker eten voor ze en serveer ze verfrissingen.
Het evenwicht van een gewone werkdag wordt verstoord wanneer het nieuws van een naderende catastrofe wordt uitgezonden.
De personages in dit spel worden overspoeld door de catastrofale dreiging van het einde van de wereld. In het restaurant lijken sommige van je klanten het te negeren, verblind door hun eigen problemen bagatelliseren ze de hele zaak of weigeren ze het zelfs te geloven.
Terwijl je in het restaurant wacht, luister je naar hun verhalen en geef je ze stof tot nadenken.
Overtuig jij je klanten ervan dat ze moeten vluchten of blijven ze in het restaurant wachten op het einde?