Whipseey and the Lost Atlas
In Whipseey and the Lost Atlas speel je Alex, een jongen wiens nieuwsgierigheid hem flink in de problemen heeft gebracht. Nadat hij is verdwaald in een vreemde wereld en in een magisch wezen genaamd Whipseey is veranderd, moet hij het mysterie van de Lost Atlas oplossen om terug te veranderen en weer thuis te komen.