In het jaar 2033 kreeg het land te maken met een grootschalige zombieplaag.
Who Is Zombie is een simulatiespel over een zombieapocalyps waarin de speler moet voorkomen dat zombies de schuilplaatsen van burgers binnendringen.
Nu de massaschuilplaatsen van de overheid hun volledige capaciteit hebben bereikt, beginnen mensen hulp te zoeken bij civiele schuilplaatsen in de buurt.
Interview de vluchtelingen, zonder de geïnfecteerden af en bescherm je schuilplaats als toezichthouder!