Wild Guns is een schietspel in arcade-stijl met een hoog tempo, waarbij het Wilde Westen gecombineerd wordt met steampunk. Speel als Clint, Annie, Doris of Bullet de hond met zijn bewakingsdrone. Nodig wat vrienden uit en beleef de actie samen met multiplayer voor 4 spelers*! Elk personage kan springen, duiken en rollen om de kogelvloed van vijanden te ontwijken – of schiet ze neer met je eigen wapen!