In Wild Seas, een 2D tower defense-spel, speel je als een vriendelijke krokodil die een juweel bezit dat generaties lang is doorgegeven en de nabijgelegen eilanden beschermt. Nu heb je alle hulp nodig die je kunt krijgen om de piraten te bestrijden die alles op hun pad willen veroveren en het grote juweel willen stelen.
Zal het je lukken om te overleven tegen deze vreselijke en gevaarlijke vijanden en je thuis te redden?