Vecht tegen de elementen in Wildfrost, een tactische roguelike met kaarten!
De zon is ten prooi gevallen aan de Wildfrost en bevroren. Het dorpje Snowdwell en haar inwoners vormen het laatste bastion in de strijd tegen een eeuwige winter... Verzamel machtige kaarten en weersvoorwerpen en baan je vechtend een weg naar de Sun Temple om de kou voor eens en altijd te verjagen!