Wind of Shuriken
Kruip in de huid van een legendarische krijger van de interstellaire samoerai-eenheid KR-15 en begin aan een missie om vier planeten te bevrijden van de militaire overheersers! In het verre zonnestelsel Infinitium heeft een clan die alleen bekend is als "Anonymous" de macht gegrepen en je moet een informant zien te vinden die je waardevolle informatie over de leider van de organisatie kan geven. Je bent erg goed met je katana en shuriken en met de hulp van een robotkameraad moet je deze dreiging neutraliseren voordat ze zich verspreiden door het hele universum!
Wind of Shuriken is een intense actieplatformgame die old-school gameplay combineert met hoge-definitie graphics en handgemaakte levels. Gebruik vaardigheden van zowel ninja's als samoerai en hak je een weg door de verschillende mechanische en organische vijanden, ontwijk kogels en vallen en spring door obstakels. Ga vervolgens de ruimte in voor zijwaarts scrollende shoot'em-up-levels terwijl je naar andere planeten vliegt! Ga op solomissie of werk samen met een vriend die je robotkameraad bestuurt in de coöp-multiplayer!