Verken een reeks landschappen bevolkt door objecten en wezens die tot leven komen dankzij jouw betrokkenheid. Duw, trek, sleep, gooi en draai je een weg door tien hoofdbrekende puzzels - je nieuwsgierigheid wordt beloond met momenten van verrassing en genot. Windosill is ontworpen om in een middag gespeeld te kunnen worden en zal kinderen net zo goed aanspreken als fantasierijke volwassenen.