Winter Games Collection
Ga de strijd aan om te zien wie de hoogste score kan neerzetten op het scorebord door je vrienden uit te dagen in de multiplayermodus - maximaal 8 spelers kunnen meedoen door simpelweg één controller door te geven. Met een heerlijke mix van op arcade geïnspireerde spellen als Tetrice, Polar Cross, Frostbreaker en Winter Match 3 biedt deze collectie ontelbare uren speelplezier.
SPELMODELLEN MET EEN WINTERTHEMA - Van bobslee-rondes tot sneeuwballengevechten, elk spel geeft de feestelijke sfeer van het winterseizoen weer.
MULTIPLAYER FUN VOOR IEDEREEN - Speel alleen of met maximaal 8 spelers door één controller door te geven - daag je vrienden uit en zet de hoogste scores neer!