Multiplayer games zijn in op dit moment, en dit is het beste spel om te spelen met vrienden. Het is een leuk wiskundespel waarin twee of meer spelers het tegen elkaar opnemen! Wiskundig gevecht - Multiplayer spel kun je spelen in solomodus, 2-spelers, 3-spelers of 4-spelers modus. Dit type wiskunde spel is wat wiskunde leuk maakt. Het enige waar je je zorgen over hoeft te maken is om het juiste antwoord voor de vergelijking sneller te geven dan je tegenstander en je score zal omhoog gaan! Haal het niet in je hoofd om te gokken - je verliest 1 punt voor elk fout antwoord.
Het spel bevat fundamentele wiskundige activiteiten - optellen en aftrekken, vermenigvuldigen en delen.