Alles leek zijn gangetje te gaan op de Himawari University. Op een vreemde avond veranderde echter alles.
Mysterieuze illusies, valse herinneringen en magische spreuken... dit moet wel het werk van de kwaadaardige Sunflower Witch zijn, maar... wie is zij?
Wie kun je vertrouwen? Je beste vriend Aki? Het nieuwe meisje Sam? Het vreemde stille meisje Hana? Het zou iedereen kunnen zijn! Leer ze beter kennen en kom alles te weten over dit mysterie.
In deze bundel krijg je twee Witch College-avonturen (en twee DLC's), allemaal vol tovenarij, liefde, humor en romantiek!