Witch Rise vertelt het verhaal van een lief, onschuldig jong meisje dat door de wrede in ongenade gevallen heks in een biggetje werd veranderd.
Verken een weelderige 3D-wereld verspreid over 4 verschillende biomen, bevolkt met schattige 2D-sprites.