Within the Blade
Within the Blade is een meeslepende game in het sluip-, platform- en RPG-genre, waarin de speler de rol van een ninja aanneemt. Verken de fantastische wereld van het feodale Japan en gebruik sluiptechnieken om missies te voltooien.
Verzamel allerlei materialen om wapens te maken: shurikens, gif, drankjes, granaten en mijnen, maar ook het hoofdwapen, de Ninjato, en Kusarigama om je kracht op te bouwen.
1560 n.C. – Het laatste shogunaat van Japan heeft de volledige controle over het rijk verloren, waardoor er een massale burgeroorlog uitbreekt. Alle hoop is op de ninjaclan "Black Lotus" gevestigd om te saboteren en zich te verdedigen tegen de macht van de schurk en zijn duivelse bondgenoten. De krijgsheer moet worden gedood.